Wrangler

Wrangler

TRAIL RATED®

Jeep® Wrangler poartă emblema Trail Rated® care îi garantează abilitatea de a performa în diferite condiții off-road. Este o confirmare a măiestriei modelului Wrangler în condiții de off-road dar și pe asfalt și o asigurare că odată urcat la volan, poți naviga pe absolut orice fel de drum. Face parte din tradiția brandului Jeep® ca modelele noastre să ofere tracțiune legendară, gardă la sol, manevrabilitate, posibilitate de articulare și o abilitate extraordinară de traversare a cursurilor de apă.

MOTOR DIESEL CRD DE 2.8 LITRI

Extraordinarul motor Common-Rail Diesel (CRD) de 2,8 litri cu patru cilindri, 16 valve și dublu ax cu came dezvoltă 200 cp la 3.600 rpm și un cuplu maxim de 460 Nm între 1.600 și 2.600 rpm (echipat cu transmisia automată). Este cel mai puternic din clasa lui.

MOTOR V6 PENTASTAR™

Acest motor din aluminiu de 3.6 litri disponibil pe Wrangler livrează 283 cp și un cuplu maxim de 347 Nm. Performanțele de top sunt și rezultatul cuplării motorului cu o transmisie automată care este capabilă să controleze cuplul motor astfel ca orice schimbare de treaptă să se realizeze lin.

ROCK-TRAC®

Asigură o manevrabiliate perfectă și crește considerabil cuplul motor disponibil pentru a facilita manevrele dificile în off-road grație unui mod Low cu raport de multiplicare 4:1 care permite un mai mult aport de cuplu la roți în condițiile unei deplasări cu viteză redusă.

COMMAND-TRAC®

Conceptut penru a domina cele mai dure rute off-road, sistemul 4×4 Command-Trac® vine ca dotare standard pe versiunile Wrangler Sport și Wrangler Sahara. Acesta livrează niveluri egale de putere către toate patru roțile, pentru cea mai bună performanță din clasa sa pe zăpadă.

HILL DESCENT CONTROL

La deplasarea în pantă, sistemul Hill Descent Control ajută la menținerea unei viteze constante presetate în timpul coborârii prin monitorizarea acțiunii asupra frâneri și a accelerației. Sistemul Hill Start Assist menține frânele acționate pentru o perioadă scurtă de timp de la ridicarea piciorului de pe pedala de frână pentru a permite plecarea de pe loc fără deplasare înapoi la vale.

PUNTE RIGIDĂ DANA 44

Amplasarea acestei punți contribuie la creșterea gardei la sol și reduce unghiul de îmbinare al axului cardanic, pentru o exploatare mai lină și silențioasă.

DIFERENȚIALE BLOCABILE TRU-LOK®

Jeep® Wrangler Rubicon oferă punți rigide Dana 44 față și spate echipate cu diferențiale blocabile Tru-Lok® care livrează niveluri impresionante de tracțiune.

DECONECTARE A BAREI STABILIZATOARE

Acest sistem, standard pe modelul Rubicon, permite decuplarea automată a barei stabilizatoare la viteze de sub 30 km/h în modul 4LO. Astfel, indicele de rampă RTI crește cu 25%.

Cele mai bune unghiuri din clasă

Wrangler oferă cea mai mare gardă la sol din clasa sa (10 inch sau 25,4 centimetri) și cel mai bun unghi de atac (38,4 grade), de rampă (25,1 grade) și de degajare (31,3 grade).

PERFORMANȚE EXTRAORDINARE ÎN OFF-ROAD

Abilitatea legendară de care Jeep® Wrangler dă dovadă îți permite să te deplasezi pe orice tip de teren. Tracțiunea te ajută să faci față oricăror condiții de condus. Articularea oferită de Jeep® Wrangler permite performanțe de top în off-road și pe asfalt prin flexibilitate sporită, capacitate de articulare unică a punților și cursa roților. Manevrabilitatea este crucială în evitarea situațiilor periculoase și a avarierii autovehiculului.

Garda la sol oferită de Jeep® Wrangler și protecția suplimentară pe dedesubt permit navigarea prin trasee cu bușteni, stânci și teren accidentat. Poți traversa orice curs de apă cu încredere datorită izolațiilor suplimentare și a prizei de aer situată la înălțime.