Marca Jeep® a electrizat cel mai mare eveniment sportiv din SUA

15 February 2023

 

  • Spotul video de un minut ce a fost difuzat în cadrul Super Bowl 2023 celebrează extinderea gamei de vehicule electrificate 4xe a mărcii Jeep
  • Jeep® Wrangler 4xe și Grand Cherokee 4xe au apărut în spotul video cu o versiune complet nouă a melodiei emblematice, „Electric Boogie”, creată special pentru reclama Super Bowl
  • Reclama prezintă specii din tot regnul animal dansând pe melodia „Electric Boogie”, care rămâne un element de bază în cultura pop la zeci de ani de la lansare
  • Videoclipul a debutat la Super Bowl în America de Nord și va fi difuzat la nivel global prin toate canalele de socializare ale mărcii Jeep
  • Prima campanie cu adevărat globală pe care marca Jeep a dezvoltat-o pe baza unei reclame TV pentru Super Bowl
  • Piesa „Electric Boogie” o aduce pe artista de reggae jamaican Marcia Griffiths împreună cu artistul și producătorul jamaican Shaggy, câștigător al unui premiu Grammy, și trei artiste emergente Jamila Falak, Amber Lee și Moyann
  • Brandul Jeep invită fanii din întreaga lume să se alăture mișcării „Electric Slide” pe TikTok cu dansatorii din întreaga lume, etichetând #Jeep4xeBoogieWoogie

 

Februarie 2023, Auburn Hills, Mich. – Clipul publicitar de un minut „Electric Boogie” pentru mărca Jeep® difuzat la Super Bowl celebrează extinderea mărcii și a gamei electrificate în întreaga lume, ducând noua interpretare a cântecului emblematic în viitor cu noua generație de vehicule a mărcii.

Reclama, care a debutat în ziua Big Game, prezintă modelele hibride electrice plug-in ale mărcii Jeep Wrangler 4xe și Grand Cherokee 4xe, alături de specii din tot regnul animal care dansează pe noua melodie „Electric Boogie”.

Electric Boogie” poate fi vizionat pe canalele de socializare ale mărcii aici și a fost creat, încă de la început, pentru a fi folosit la nivel global pentru lansarea portofoliului global electrificat al mărcii Jeep.

Marca Jeep a filmat-o pe artista Marcia Griffiths înregistrând melodia într-un studio de muzică jamaican alături de producătorul dancehall/reggae Shaggy. Înregistrările sunt lansate atât pe canalele sociale ale mărcii, cât și pe cele ale lui Shaggy (Facebook: @Shaggy, InstagramTikTok & Twitter: @direalshaggy) în săptămânile următoare.

„Această nouă campanie prezintă portofoliul nostru global de electrificare 4xe prin captarea și sărbătorirea spiritului distractiv al mărcii Jeep”, a declarat Christian Meunier, CEO al mărcii Jeep. „Continuăm să proiectăm și să dezvoltăm cele mai capabile și mai durabile SUV-uri Jeep de până acum și de aceea spunem că 4xe este noul 4×4. Aceasta este o strategie de perspectivă, spre obiectivul nostru de a deveni marca nr.1 pentru SUV-uri cu emisii zero din lume și de a ne asigura că milioane de fani Jeep continuă să aibă o planetă de explorat și protejat.”

„Am adus „Electric Boogie” în viitor cu noua noastră generație de modele electrificate 4xe pentru a inspira clienții noștri și o nouă generație de ascultători printr-un cântec și un dans care întruchipează aventura, spiritul și pasiunea pe care clienții noștri le dețin pentru marca Jeep”, a declarat Olivier Francois, Global Chief Marketing Officer, Stellantis. „Autenticitatea este unul dintre pilonii de bază ai mărcii Jeep, așa că a fost extrem de important pentru noi să lansăm această versiune modernizată a „Electric Boogie” împreună cu artista Marcia Griffiths, a cărei primă înregistrare a piesei în urmă cu aproape 40 de ani a avut un impact uriaș asupra culturii populare. Ne-ar plăcea să ne gândim la reclamă ca la o extensie naturală a celebrului nostru spot „ Earth Odyssey”, cu modelele noastre Jeep 4xe și regnul animal în ritm cu natura.”

„Electric Boogie” a fost înregistrat inițial de cântăreața jamaicană de reggae Marcia Griffiths și lansat pe scară largă în 1983. O versiune remixată a cântecului lui Griffiths a luat amploare la nivel global la începutul anilor ’90, Marcia devenind cea mai bine clasată artistă reggae feminină din toate timpurile. Scris inițial de legendarul Bunny Livingston (Bunny Wailer of the original Wailers), cântecul a purtat o energie jucăușă care a inspirat dansul global – „ Electric Slide” – care până astăzi este încă foarte popular la nunți și petreceri.

Shaggy a spus: „Sunt onorat că am ocazia să produc o versiune nouă și actualizată a acestui cântec iconic. Am crescut auzind des „Electric Boogie”; a fost preferatul familiei în casa mea. Versiunea interpretată de încă o legendă, Marcia Griffiths și remixată de Miami Sound Machine a devenit un hit la nivel mondial.

Shaggy a adăugat: „De-a lungul anilor, am devenit prieten apropiat cu Marcia, așa că am fost foarte încântat când marca Jeep mi-a cerut să refac o versiune actualizată din 2023 a acestui clasic pentru noua lor campanie. Scopul nostru colectiv a fost să punem în centrul atenției Marcia și vocea ei remarcabilă, surprinzând în același timp cultura autentică pe care o reprezintă cântecul. Incluzând, de asemenea, vocile talentate a trei artiști emergenți, Amber Lee, Jamila și Moyann, care complimentează vocea emblematică originală a Marciei, iar rezultatul se simte distractiv, proaspăt și energic.”

„Când am înregistrat pentru prima dată o versiune remixată a melodiei Electric Boogie în anii ’90, nu mi-aș fi putut imagina niciodată că va inspira un dans care încă rezonează cu fanii multe decenii mai târziu”, a spus Marcia Griffiths. „Având oportunitatea de a aduce melodia înapoi într-un stil modern unor noi audiențe, în colaborare cu uimitor de talentatul Shaggy și împreună cu Amber, Jamila și Moyann în timpul unuia dintre cele mai mari evenimente de televiziune din întreaga lume, mi-a oferit încă o data cu oportunitate unică în viață.”

„Faptul că Jeep a dorit să folosească compoziția clasică a tatălui nostru „Electric Boogie” în spotul lor Big Game este o colaborare masivă”, a spus Abijah Livingston, fiul lui Bunny Wailer. „A vedea moștenirea muzicală a tatălui nostru și una dintre cele mai emblematice melodii ale sale asociate cu un astfel de marele eveniment și marca Jeep este foarte interesantă și ne face pe toți foarte mândri.”

Brandul Jeep i-a adus pe Griffiths împreună cu artistul și producătorul de reggae jamaican Shaggy, care este manageriat de Martin Kierszenbaum/Cherrytree Music Company, pentru a crea o versiune modernizată a cântecului pentru a sărbători patruzeci de ani de la lansarea sa inițială. Pe piesă sunt, de asemenea, prezentate trei artiste de reggae jamaican, Amber Lee și Jamila Falak și Moyann, pentru care Griffiths le va servi drept „mentor”.

Marca Jeep invită, de asemenea, fanii din întreaga lume să se alăture mișcării „Electric Slide” pe TikTok cu dansatorii de pe platforma social media, etichetând #Jeep4xeBoogieWoogie

Spotul „Electric Boogie”, creat de marca Jeep în parteneriat cu agenția Highdive cu sediul în Chicago, calcă pe urmele spotului apreciat al mărcii de anul trecut, Earth Odyssey. Ascultând animalele, reclama a evidențiat capacitatea unică a modelelor Jeep Wrangler 4xe și Jeep Grand Cherokee 4xe în modul electric de a funcționa în natură în liniște completă. Animația și efectele speciale pentru „Electric Boogie” sunt furnizate de The Mill. Marca Jeep nu a interferat cu niciun animal de pe ringul lor natural de dans în timp ce au făcut Boogie Woogie, Woogie!

Este pentru prima dată când marca Jeep creează un spot care va fi folosit la nivel global, în sprijinul extinderii continue a operațiunilor sale în întreaga lume. Brandul, care vinde vehicule în peste 100 de țări, a achiziționat drepturile globale pentru cântec, iar campania va prezenta modelele 4xe din gama globală electrificată a mărcii atunci când va fi difuzată pe piețele din întreaga lume.

Reclama susține eforturile globale de electrificare ale mărcii Jeep, care a anunțat recent un plan cuprinzător pentru următoarea sa generație de modele 4xe complet electrice, ca parte a unei transformări durabile, care va duce marca Jeep pe poziția de lider în domeniul SUV-urilor electrificate din lume.

Planul prevede introducerea a patru SUV-uri electrice în America de Nord și în Europa până la sfârșitul anului 2025. Ca parte a unui plan cuprinzător în curs de desfășurare, 50% din vânzările mărcii Jeep în SUA vor fi complet electrice până în 2030, în timp ce 100% din vânzările europene vor fi complet electrice până atunci.

 

Boogie Woogie, Woogie!

 

Cherrytree Music Company

Fondată de compozitorul/muzicianul/producătorul Martin Kierszenbaum, CherrytreeMusic Company oferă servicii de management, casă de discuri, producție muzicală și publicare unei liste de artiști, producători și DJ care împing limitele creative în muzica populară. Cherrytree a avut un impact de neșters asupra peisajului muzical, de la gestionarea celebrului muzician și simbol cultural Sting până la lansarea primelor două albume ale lui Lady Gaga. The Cherrytree Music Company a lansat înregistrările inovatoare din punct de vedere artistic și comercial ale Feist, Ellie Goulding, Robyn, La Roux, LMFAO, Far East Movement, Disclosure și Sting & Shaggy și a vândut peste 40 de milioane de unități. În acest proces, Cherrytree Music Company a devenit o sursă vitală pentru muzica pop și un catalizator pentru colaborarea și inovarea artiștilor. Pentru mai multe informații despre Cherrytree Music Company, vă rugăm să vizitați: https://soundcloud.com/cherrytreerecords/cherrytree-music-company-15th-anniversary-radio-special

 

Marca Jeep

Construit pe mai mult de 80 de ani de moștenire legendară, Jeep este marca autentică de SUV-uri care aduce capacitate, măiestrie și versatilitate oamenilor care caută experiențe extraordinare. Marca Jeep oferă o invitație deschisă de a trăi viața la maximum, oferind un portofoliu larg de vehicule care continuă să ofere proprietarilor un sentiment de siguranță și securitate pentru a gestiona orice călătorie cu încredere. Gama de vehicule Jeep este compusă din Cherokee, Compass, Gladiator, Grand Cherokee, noul Grand Cherokee L cu șapte locuri, Grand Cherokee 4xe, Renegade și Wrangler și Wrangler 4xe. Jeep Wave, un program premium de fidelizare a proprietarilor și de servicii este disponibil pentru întreaga gamă Jeep 4×4, este plin de beneficii și avantaje exclusive pentru a oferi proprietarilor mărcii Jeep asistență dedicată 24/7. Capacitatea off-road a legendarei mărci Jeep este îmbunătățită de o inițiativă globală de electrificare care transformă 4xe într-un nou 4×4 în urmărirea viziunii mărcii de a realiza dezideratul Zero Emission Freedom. Toate vehiculele marca Jeep vor oferi o variantă electrificată până în 2025.

super Bowl
Soliciți informații? Scrie-ne