Service Jeep în contextul Covid-19

Service Jeep în contextul Covid-19

Masuri de protectie luate in service pe perioada starii de urgenta

In aceste momente in care distantarea socială este una dintre măsurile importante de prevenție, autovehiculul personal devine un instrument cheie pentru păstrarea mobilității. In rețeaua autorizată Jeep siguranța și sănătatea dumneavoastră este o prioritate pentru noi și de aceea, fiecare reparator a adoptat măsuri de lucru pentru ca recepția și atelierele de lucru să vă ofere protecția de care aveți nevoie.

Iată câteva dintre măsurile de prevenție pe care le puteți observa implementate în rețeaua autorizată Jeep. Un singur technician va lucra la autovehiculul dumneavoastră pentru a reduce riscul contaminării:

  • Toate spațiile comune sunt curățate și igienizate după fiecare utilizare
  • Monitorizăm zilnic temperatura angajaților și suntem atenți la posibilele simptome de debut al gripei cauzate de Covid – 19 (tuse, dificultăți de respirație)
  • Lăsăm ușile deshise cât mai mult posibil pentru a minimiza contactul dumneavoastră cu suprafețele
  • Igienizăm frecvent stațiile de lucru, spațiile comune, spațiul de așteptare.
  • Permitem accesului unui număr limitat de persoane în același timp pentru garantarea distanței sociale.

Pentru limitarea cât mai mare a contactului dumneavoastră cu personalul service puteți beneficia de următoarele servicii:  programari de service online direct din site aici 

  • programare telefonică (vezi datele de contact si program al service-ului Jeep perferat aici) sau programare online aici
  • preluare  și predare autovehicul fără contact cu recepționerul
  • serviciul de preluare & predare al autovehiculului direct de la domiciliul  dumneavoastră* * disponibil doar la anumiți reparatori. Verificați cu reparatorul disponibilitatea serviciului.